Založ si blog

“Má to 1600 watov, hlučnosť 64 decibelov. . . ”

Zháňala som skartovačku do prevádzky a nenapadlo ma nič duchaplnejšie, ako ísť sa poradiť k odborníkom. Teda chápaj, vbehla som do elektra, ktoré sa rozumie sortimentu – elektru – počúvam to v rádiu a píšu to v inzercii.
V nemenovanom nákupnom centre:
Ja, motám sa po ploche a hladám skartovačky… (ešte chvílu, našli by si možno oni mňa)
Stále sa motám, skartovačky som našla rýchlejšie ako zamestnanca… toho ešte stále nemám poruke… motám sa okolo skartovačiek…
Ubehlo 8 minút, študujem štítky aj veci na webe…
Ubehlo 12 minút a so mňa sa stáva odborník – teoretik na skartovačky… chválim obchod za kvalitné popisky… ale stále neviem, prečo si nemám kúpiť tú za 19,99 eur a ta za 69,99 eur je lepšia.
Po 15tich minútach odchádzam preč. Som síce múdrejšia o informáciu, že tá a tá skartovačka to a to dokáže… ale prepáčte, ja som žena, tieto parametre nechcem ovládať. Nie som robot.
….mohla som kúpiť, aj som mala tipy ale nespravila som to. Asi som staršia generácia, mám rada poradenstvo, osobný prístup a debatu na mieste.
Keď to prenesiem k sebe do biznisu, tak vidim v tom to isté… len “Slovač” si je istá, istá tým čo volí, tým ako sa správa, tým ako jazdí na cestách… ona si je istá aj tým výberom toho čo kupuje cez “internety” a v zľavách v Hypermarketoch.
Sme veľmi hlúpy národ, musím konštatovať. Tí čo chcú kvalitu za málo love odvádzajú najmenej do rozpočtu a tí, čo by kvalitu chceli, odvádzajú najviac ale bohužial dotovaním “sociek systému” si ju nemôžu dovoliť.
Odbočila som od témy, ospravedlňujem sa… Viete, súčasná vláda Fico a jeho banda zlodejov a nových nájdencov (Bugar, Zitnanska, Danko atd) NON ME GUSTA BANDA – čo si povieme, ničia živnostníkov a podnikateľov (ak teda nie ste spriaznení, tam pardoooon ).
Ale vrátim sa k téme… Ak aj ty chceš kúpiť somarinu, tak choj do elektra, do hypermarketu, študuj štítky a iné ptakoviny. Poprípade stráv pár nocí na webe a študuj recenzie. Tvoj čas mám v perdeli.
Ale ak potrebuješ čosi kvalitné, vážiš svoj čas a nie si žgrloš, tak zájdi k odborníkovi, nechaj si poradiť a kúp od neho. A dobrá rada? To čo neušetríš sa ti vráti 10násobne v prístupe do budúcnosti kámo 🙂
Rožky do domácnosti kupuj po ceste hocikde, ale do hotela od overeného dodávateľa. To platí o všetkom. Ak ti na niečom visí biznis, zamysli sa, či nestavíš na partnera v obchode ako na pofidérne zľavy a následné doťahovačky.
A ešte jedna spomienka na nedávny obchod, kde zákazník si ma doťahoval s cenami na webe. Nemenovaná firma s farbami … “A vy ako, ide biznis?” … oni “ani nie, internet nás valcuje” … “Treba byť silní a nepoľaviť, cena nie je všetko… servis, pocit, impression, nálada, emócia, atd… to je to spojenie so zákazníkom” … pochopili, kúpili u partnera, nie len v obchode…o tom to je…biznis je o partnerstve.
Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

tamata

Trochu podnetov od človeka v obchode :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1685x
Priemerná čítanosť článkov: 1685x

Autor blogu

Kategórie

Archív